Veel Gestelde vragen

Vraag en antwoord

Kan ik outlet artikelen bestellen?

De meubelen in onze outlet zijn beperkt voorradig en de collectie veranderd snel. De outlet producten op onze website zijn meestal up to date. Je kunt ook langskomen in een van onze filialen om onze outlet aanbod te bekijken. Op outlet artikelen wordt geen garantie gegeven.

Hoelang heb ik garantie?

De producten van Maxicomfy Wonen zijn van hoge kwaliteit. Daarom geven wij standaard 2 jaar garantie op onze producten.

De garantie bestaat uit een twee jarige volledige garantie volgens de Centrale Branche Vereniging Wonen en vijf of tien jaar garantie op de constructie. Mocht jouw product onverhoopt toch nog een gebrek vertonen helpen wij je graag om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Ik wil graag meer informatie over een specifiek product?

Voor meer informatie over een specifiek product kunt u contact met ons op nemen via telefoon nummer: 020 – 341 85 20, U kunt een E-mail sturen met u vraag naar Sales@maxicomfy.nl.

Uiteraard ben je van harte welkom om een van onze vestigingen te bezoeken om het desbetreffende product in onze showroom te bekijken en eventueel u vragen te stellen.

 
Wordt mijn bestelling ook thuis bezorgd?

Onze producten kunnen bezorgd en afgehaald worden. Aan het afhalen zijn uiteraard geen kosten verbonden.

We hebben onze eigen bezorgdienst voor Nederland en België*, maar bezorgen ook veel (kleine) artikelen met de pakketdienst. Een aantal artikelen worden gratis thuisbezorgd, bij andere vragen wij hiervoor een vergoeding. Deze is afhankelijk van de maat van het artikel en het type bezorging.

 

Wat kun je verwachten van onze eigen bezorgdienst:

Bij aflevering van de artikelen zorgen onze eigen vakkundige mensen ervoor dat de artikelen op de juiste plaats worden neergezet en uitgepakt. In de meeste gevallen monteren wij het meubel en nemen wij het restafval direct mee. We controleren de artikelen samen en als alles gaan wij pas weg.

*Met uitzondering van de Waddeneilanden en een aantal postcodegebieden in België.
** Bij het naar binnen brengen zijn wel een aantal voorwaarden, zie hiervoor de algemene voorwaarden.

 
Wat is de levertijd van een niet voorradig product?

De levertijd van een product dat niet voorradig is varieert per product type daarom gaan wij bij Maxicomfy standaard uit van een levertijd van maximaal 10 weken afhankelijk van waar het product vandaan moet komen komt het product uit Europa dan hanteren wij een levertijd tussen de twee en 6 weken, gaat het om een product buiten Europa dan hanteren wij een levertijd tussen de 6 en 10 weken.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling binnen is?

Zodra wij de bestelling binnen hebben nemen wij direct contact op. Indien de bestelling door ons wordt bezorgd plannen wij gelijk een afspraak met jou in voor de levering.

Is mijn meubel niet te groot om het in mijn woning te krijgen?

Sommige meubels zijn erg groot en worden in een geheel geleverd, hierdoor kan het wel eens voorkomen dat de meubel niet naar binnen past. Als je een draaideur / lift / roltrap of smal trappenhuis hebt is het soms heel moeilijk in te schatten. De meeste meubels met een lengte boven de 250 cm passen niet meer in een kleine lift / trappenhuis / draaideur of roltrap. Heb je twijfels over het binnen krijgen van de meubels neemt dan contact met ons op. Als het niet mogelijk is de meubel via de ingang binnen te krijgen is er ook nog een mogelijkheid een verhuislift te huren. De kosten hiervoor zijn echter voor jou rekening.

Is het mogelijk mijn meubel ook in het buitenland te leveren?

Ja, Levering in het buitenland is mogelijk hier zijn echter wel kosten aan verbonden deze variëren afhankelijk per land. Informeer hier over bij onze klanten service.

Hoe kan ik mijn meubel ruilen of retourneren?

Een product via het internet of de telefoon besteld en toch niet helemaal tevreden? Veel van onze producten kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. Sommige producten uitgezonderd, bijvoorbeeld omdat je deze zelf specificeert. Wel zijn er een aantal voorwaarden, zorg bijvoorbeeld dat de originele verpakking bewaard blijft.
Hoe retourner je een artikel?

Download het retoursformulier. Vul het retoursformulier in en verpak het samen met het artikel.
Verstuur het pakket binnen 30 dagen na ontvangst op jouw manier naar ons toe, de kosten van het retourneren zijn voor jezelf. Natuurlijk mag je het ook zelf in onze winkel langs brengen. Eventueel kunnen wij het artikel ook komen ophalen, hier zijn wel € 89,- ophaalkosten aan verbonden.
Je ontvangt het bedrag binnen 14 dagen terug.*

 

Voorwaarden en uitzonderingen bij het retourneren

  • Verzilverde cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.
    Producten die je zelf specificeert en op maat gemaakt worden kunnen niet worden geretourneerd.
  • Dekbedden en matrassen die uit de verpakking zijn kunnen niet worden geretourneerd i.v.m. hygiëne.
  • Extra diensten die wij verlenen zijn uitgezonderd, dit zijn bijvoorbeeld de montagekosten.
  • Bij betalingen met cadeaubonnen zal het bedrag dat met een cadeaubon is betaald ook als cadeaubon worden teruggegeven.
  • Als je het product al gebruikt hebt maar het toch niet aan je wensen voldoet geven wij nog steeds de 30 dagen bedenktijd. Maar bij zichtbare gebruikssporen, het missen van onderdelen of een kapotte of ontbrekende verpakking heb je geen recht op het volledige aankoopbedrag. Wel krijg je dan nog een deel van het aankoopbedrag terug, dit hangt af van de staat van het product en verpakking

 

*Een betaling voldaan met een creditcard wordt binnen 14 dagen terugbetaald. Echter kan de verwerking door uw creditcardmaatschappij tot 20 dagen duren.

Kan ik mijn bestelling nog anuleren?

Ja, Het is mogelijk om  de bestelling die je hebt geplaatst nog te wijzigen of te annuleren. Dit kun je doen door contact op te nemen met onze klantenservice via Sales@maxicomfy.nl. Wel kan het zo zijn dat er extra kosten aan verbonden zijn, bijvoorbeeld omdat het product voor jou op bestelling gemaakt wordt.

Wat kan ik doen als mijn meubel niet correct / compleet geleverd is?

Indien er iets niet klopt aan u geleverde bestelling neemt u dan contact op met onze Klanten service dit kan zowel telefonisch als per mail

 

Tel: +31 20 341 8520

Mail: Sales@maxicomfy.nl

Hoe worden mijn privacy gegeven behandeld?

Maxicomfy respecteert de privacy van iedere gebruiker op onze website en uiteraard ook in onze winkels, daarom behandelen wij alle persoonlijk gegevens die je aan ons verschaft zeer vertrouwelijk. Bekijk onze Privacy Beleid voor meer informatie.

Zijn alle genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle online vermelde bedragen op onze website zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik betalen in de webwinkel?

Bij Maxicomfy kun je voor verschillende betaling methodes kiezen o.a betaling via Ideal. Als je een bestelling hebt geplaatst in de webwinkel dan word je gevraagd om via Ideal de bestelling af te rekenen tijdens dit proces wordt ook gevraagd naar persoonlijk informatie zoals je mail adres hier wordt de bevestiging van je bestelling en betaling naar toe verzonden.

Kan ik gratis parkeren bij Maxicomfy?

Als klant van Maxicomfy kun je gratis parkeren bij Maxicomfy voor de deur of op het parkeer terrein.

Wat zijn de openingstijden van Maxicomfy?

Maxicomfy is dagelijks geopend van Maandag t/m Zaterdag van 10:00 uur tot 18:00 uur.

Uiteraard is de webwinkel 24/7 beschikbaar.