Uw meubelspecialist in maatwerk Altijd de laagste prijs Bezoek onze MEGA winkels Gratis, bliksemsnelle levering Betaal gemakkelijk in termijnen 

WIJ ZIJN EERSTE EN TWEEDE PINKSTERDAG GEOPEND 19+20 MEI 2024

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@maxicomfy.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via sales@maxicomfy.nl voor verdere vragen over terugbetalingen en retouren.